lauantai 19. toukokuuta 2012

Tunnustuksia



Kiki - purkaja antoi minulle tunnustuksen. Kiitos!

Tunnustuksen saajan pitää kertoa itsestään seitsemän satunnaista asiaa itsestäni.

Tässä:
1. Lempinäyttelijäni on vanha kunnon Colin Firth.
2. Olen ilmoittautunut neuleretriittiin (Tappaamisseen) Lieksassa, olinhan siellä viime kesänäkin. 
3. Olen hulluna kenkiin ja lankoihin.
4. Opiskeluaikoina 80 - 90-luvuilla olen ollut töissä vaatekaupassa, vaikka se ei mitenkään liity alaani.
5. Minulla on ihan kamala lauluääni. 
6. Huushollini on sekainen, siivoaminen ei kiinnosta minua ollenkaan. Työssäni sen sijaan olen pedantti puurtaja.
7. Olen harrastanut postcrossaamista nyt puoli vuotta.

Tämä pitäisi jakaa seitsemälle blogistille, mutta tapani mukana jätän sen tekemättä. Saa napata tästä, ken haluaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti